Hård træningselastik

Hård træningselastik
10 øvelser
140 kr.Det får du:
  • Grøn elastik (2 meter lang).
  • 10 øvelser for et fokusområde (læs mere her på siden)
  • 3 træningsprogrammer, som varer mellem 10-20 minutter.

Derfor skal du vælge en hård træningselastik:

En grøn træningselastik er den hårdeste elastik. Træningselastikken er god til dig, som ønsker meget modstand. Vælg en hård træningselastik, hvis du er vant til at styrketræne med tunge vægte. Træningselastikken er et godt supplement til øvelser i maskiner, med vægte eller egen kropsvægt. Elastikken er 2 meter lang og er lavet af god kvalitet. Du får en solid træningselastik sammen med enten 10 eller øvelser, som hjælper dig godt igang med hjemmetræningen.

Hvor har du smerter?

I skuldre og øvre ryg

Har du smerter i dine skuldre eller mellem skuldrebladene? Eller har du en overbelastningsskade omkring skulderne?  Her får du 10 øvelser, som styrker dine skuldre og øvre ryg.

I arme og håndled

Ønsker du at styrke dine arme og håndled er dette træningsprogram relevant for dig. Du får 10 øvelser, som styrker dine håndled og underarme. Øvelserne kan bruges både forebyggende og behandlende.

I hofter og knæ

Ønsker du en god omgang træning af dine muskler omkring dine hofter og knæ? Her vil en hård træningselastik være optimalt for dig. Du får 10 øvelser, som styrker og stabiliserer dine ben.

I underben og ankler

Oplever du smerter omkring dine underben? Så kan du få glæde af dette træningsprogram, hvor du får 10 gode øvelser til at styrke de vigtigste muskler omkring dine knæ og ankler.

Eller ønsker du blot at forebygge smerter?

Helkropstræning

Dette træningsprogram er ideelt for dig, som ønsker træningsøvelser for hele kroppen. Når du køber en hård træningselastik får du også adgang til 50 øvelser, som træner hele kroppen godt igennem og er et godt supplement til styrketræning hjemme på stuegulvet.

Træningsprogrammer, som er gode med en hård træningselastik:

  • Hele kroppen

  • Dine hofter og knæ

  • Dine skuldre og øvre ryg

Er du i tvivl om du skal have en lettere træningselastik?

Hård træningselastik

Let træningselastik

Er den letteste træningselastik og er god til dig, som ønsker at komme i gang med at træne. Hvis du døjer med smerter eller en skade kan det være bedst at starte med en let træningselastik.

Medium træningselastik

En medium træningselastik er god til dig, som er vant til at træne med håndvægte, maskiner eller din egen kropsvægt. En medium træningselastik er god til både forebyggelse og genoptræning.

Er du i tvivl om, hvilket træningsprogram du skal vælge?

Så skriv endelig en besked, så står jeg klar med at svare på dine spørgsmål.

Menu